مانومتر روغنی ویکا

مانومتر روغنی ویکا

[vc_row][vc_column][vc_column_text text_larger=”no”]

مانومتر روغنی ویکا

 

فشارسنج روغنی که به مانومتر روغنی نیز شناخته می شود از پرکاربردترین محصولات اندازه گیری فشار است . که در این پست به بررسی تخصصی گیج فشار روغنی می پردازیم مزایای استفاده از آنرا بررسی کرده و تفاوت های گیج فشار روغنی با خشک را بررسی می کنیم.

موارد استفاده از گیج فشار روغنی

مانومتر روغنی یا فشارسنج های روغنی در سیستم هایی مشابه با سیستم هایی که فشارسنج های خشک در آنها به کار می روند، استفاده می شوند با این تفاوت که این مدل فشارسنج ها دقت بالاتری دارند.

رنج فشار در مانومتر روغنی بالاتر یا مشابه با رنج فشار در مانومترهای خشک است.  محفظه داخلی این فشارسنج ها با مایع، معمولا گلیسیرین یا سیلیکون، پر می شود.

مانومتر روغنی ویکا ، مانومتر روغنی ویکا ، مانومتر روغنی ویکا ؛ مانومتر روغنی ویکا ، مانومتر روغنی ویکا ، مانومتر روغنی ویکا ؛ مانومتر روغنی ویکا ، مانومتر روغنی ویکا ، مانومتر روغنی ویکا ؛ 

در مانومتر روغنی تا چه حد باید روغن داشته باشد؟

مقدار استاندارد روغن در مانومتر روغنی به اندازه ای است که قطعات داخلی را نیز پوشش می دهد و از روی صفحه گیج فشار قابل مشاهده باشد.
به طوری که بیش از سه چهارم صفحه مانومتر از روغن پر شود در ضمن اگر به صورت دستی روغن گیج را اضافه می نمایید مراقب باشید تا بیش از حد پر نشود و سرریز نگردد.

گیج خشک ویکا . گیج روغنی ویکا . نی ویکا . گیج خشک ویکا . گیج روغنی ویکا . گیج خشک ویکا . گیج روغنی ویکا . گیج خشک ویکا . گیج روغنی ویکا . 

مزایای گیج فشار روغنی ویکا

  • روغن فشارسنج در واقع اثر پالس های فشار و فشارهای اسپایکی (بزرگ و ناگهانی) را خنثی می کند، که مهمترین مزیت برای انتخاب مانومتر روغنی در مقایسه با خشک است در نتیجه فشارسنج های روغنی نتایج بهتری در سیستم هایی با لرزش و خورندگی بالا دارند.
  • در گیج فشار روغن باعث عملکرد روان تر قطعات داخلی فشارسنج نیز می شود و اثرات اصطکاکی که همواره به آنها وارد می شود را کاهش می دهد.
  • پر کردن فشارسنج همچنین مانع از خوردگی قطعات داخلی می شود. همانگونه که قطعات لوله بوردون و قسمت حسگر با روغن پوشیده شده اند از خوردگی و اثرات رطوبتی محافظت می شوند.

گیج روغنی ویکا . گیج خشک ویکا . گیج روغنی ویکا . گیج خشک ویکا . گیج روغنی ویکا . گیج خشک ویکا . گیج روغنی ویکا . گیج خشک ویکا . گیج روغنی ویکا . گیج خشک ویکا . گیج روغنی ویکا . گیج خشک ویکا . گیج روغنی ویکا . گیج خشک ویکا . گیج روغنی ویکا . گیج خشک ویکا . گیج روغنی ویکا . گیج خشک ویکا . گیج روغنی ویکا . گیج خشک ویکا . گیج روغنی ویکا . گیج خشک ویکا . گیج روغنی ویکا . گیج خشک ویکا . گیج روغنی ویکا . گیج خشک ویکا . گیج روغنی ویکا . گیج خشک ویکا . گیج روغنی ویکا . گیج خشک ویکا . 

تفاوت گیج روغنی و گیج خشک ویکا

این دو گیج هیچ تفاوتی در ساختار ندارند و تنها تفاوت آنها در روغن به کار رفته در گیج می باشد.

گیج فشار خشک ویکا

فشارسنج های خشک نقش مهمی در دنیای صنعت و تجارت دارند. از کاربردهای متداول فشارسنج های خشک می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کمپرسورهای هوا
  • بسیاری از ماشین آلات صنعتی
  • برخی از پمپ ها

در بیشتر این صنایع باید از گیج های فشار خشک استفاده کنیم. گیج های فشار خشک اگرچه کاربرد بالایی دارند، اما معایبی نیز دارند، به طور مثال ممکن است صفحه گیج فشار با رطوبت داخل محیط آسیب ببیند و مقادیر ناخوانا شوند. در این حالت اگر دما خیلی کاهش یابد، رطوبت ممکن است به یخ تبدیل شود که باعث خرابی کامل مانومتر می شود.

قیمت گیج فشارسنج روغنی نسبت گیج فشار سنج خشک

به دلیل استفاده از روغن های گیلیسیرین و سیلیکون که هرکدام قیمتهای بالایی دارند معمولا گیج روغنی از گیج فشار خشک گران تر می باشد.

بنابراین اگر به دنبال خرید گیج فشاری با عمر طولانی تر برای کاهش هزینه های سیستم و افزایش دقت اندازه گیری در سیستم های صنعتی هستید، بهتر است از مانومتر های روغنی استفاده کنید. برای دریافت لیست قیمت گیج فشار  می توانید با شماره های فروش ما تماس حاصل نمایید.

گیج روغنی ویکا مدل 213.53

کمپانی ویکا گیج های روغنی متنوعی را در بازار عرضه کرده است. یکی از پرفروش ترین مدل ها گیج استیل برنج مدل 213.53 است که در اندازه های 63، 100 و 160 میلی متر در بازار ایران موجود است.

با توجه به اینکه متریال به کار رفته در ساخت کانکشن و سنسور این مدل برنج است، باید در فرآیندهای سازگار با متریال برنج از گیج مدل 213 استفاده کنید. روغن استفاده شده در این مدل معمولا گلیسرین است.

  • فشارسنج یا گیج فشار یا مانومتر خشک
  • فشارسنج یا گیج فشار یا مانومتر روغن

تفاوت سیلیکون و گلیسیرین در مانومتر روغنی چیست؟

همانطور که در این مقاله بررسی کردیم اغلب از روغن های سیلیکون و گلیسرین در پر کردن گیج فشار استفاده می شوند اما این دو روغنی چه تفاوتی با هم دارند و از کجا روغن بیشتر استفاده می شود.

سیلیکون روغنی رقیقتر و گران تر از گلیسیرین است به دلیل گران بودن مواد اولیه آن که منشا نفتی دارد.

گلیسیرین غلیظتر بود و قیمت آن پایین تر است زیرا منشا مواد اولیه آن صابونی و ارزان تر است.

روغن گلیسیرین در پر کردن مانومتر روغنی بیشتر از سیلیکون استفاده می شود و انتخاب آن با توجه به نیاز مصرف کننده تعیین می شود.

5 نکته در خرید گیج فشار روغنی

هنگام خرید اینترنتی گیج فشار باید به مواردی توجه کنید به ویژه اگر گیج مورد نظر روغنی باشد:

1.روغن به کار رفته در گیج گلیسیرین یا سیلیکون می باشد؟

2.آیا گیج فشار خشک بوده که توسط فروشند روغنی شده یا از کارخانه روغن پر شده؟

3.خرید گیج فشار روغنی به منظور استفاده در مواقع پر لرزش و تهاجمی می باشد؟

4.خوانایی صفحه نمایش مانومتر باتوجه به روغن

5.اندازه صفحه نمایش فشارسنج و فاصله آن از اپراتور

در صورت تقاضای شما برای رفع نیازتان ما می توانیم از طریق همین سایت و یا شماره های تماس ما که در بخش فروش درج شده است . راهنمائیهای لازم را برای شما به اشتراک بگذاریم  خشک ویکا . گیج روغنی ویکا . گیج خشک ویکا . گیج روغنی ویکا . گیج خشک ویکا . گیج روغنی ویکا . گیج خشک ویکا . گیج روغنی ویکا . گیج خشک ویکا . گیج روغنی ویکا . گیج خشک ویکا . گیج روغنی ویکا . گیج خشک ویکا . گیج روغنی ویکا . گیج خشک ویکا . گیج روغنی ویکا . 

77601985  و  77600193

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *